Des d'una capseta...

12 de setembre 2011

Hamburg

La setmana passada em va tocar anar a Hamburg de congrés. I als vespres després de les xerrades i en algun moment en què no n'hi havia d'interessants, ens vam escapar a veure una micona de la city més enllà del centre de conferències (que maco maco i fotogènic, més aviat poc). Voltar sense saber massa on vas ni on anar et deixa alguna postal així:


Jardí japonès amb torre de TV al fons, un contrast vist cada cop que anàvem de les conferències a l'exposició.

Un lloc cuco per menjar amb vistes espectaculars

Dinar sa, mida XXL

M'encanta l'obra vista!

Aquest raconet em recordava Amsterdam

L'ajuntament

Etiquetes de comentaris: , ,

9 Comments:

  • Hamburgo la Venecia alemana... no en serio, Hamburgo vale mucho la pena.

    By Anonymous acolostico, at 12:31 a. m.  

  • Maca, maca...

    Ha de ser molt maca la ciutat si em va semblar molt maca després de l'ensurt del preu del bitllet de tren...

    By Blogger Anna, at 12:54 a. m.  

  • Això és treure profit dels viatges de negocis.
    Per les instantànies que ens presenta posarem la ciutat a la llista de pendents.

    By Blogger el bandero, at 4:55 a. m.  

  • M'encanten aquestes fotos de contrast passat/present, com la del jardí japonès.

    Jo sóc un dels milers que hem fotografiat la Coit Tower de San Francisco per sobre de Chinatown, un clàssic que si busques a Google o Flickr en trobaràs un munt.

    Petons,
    Ivan.

    By Anonymous Anònim, at 9:42 a. m.  

  • @acolostico
    Lo poco que vimos tenía buena pinta. Lástima de tener poco tiempo y del precioso tiempo centroeuropeo otoñal ya

    @anna
    El preu dels trens... jo després d'haver vist els preus suïssos, si allà no em van causar un cobriment de cor...

    @el bandero
    Home, és el mínim, veure una miqueta de city si no hi has posat els peus mai abans. I massa xerrada fa soneta... :p

    @ivan
    M'ho apunto i la busco. I si, el contrast sempre crida :)

    By Blogger Marta, at 3:01 p. m.  

  • A mi tb me gustó, a pesar de los precios de tren...y recuerdo que comimos súper bien, patatas con algo ... :-)

    By Blogger Sonia, at 11:03 a. m.  

  • @zonia
    seguro que el algo con las patatas no era wurst en alguna variante??? :p

    By Blogger Marta, at 2:05 p. m.  

  • Falti total d'alemanya. em sembla que es la unica ciutat gran que falti falti

    By Blogger Bororo, at 3:22 p. m.  

  • @bororo
    Doncs ja saps què et toca! ;)

    By Blogger Marta, at 3:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home