Des d'una capseta...

02 de gener 2012

Calendari de la ceba 2012


Doncs si, aquest any també hi ha post del calendari de la ceba (un altre cop gràcies a la col·laboració desinteressada de la meva senyora mare -gràcies!), que les tradicions s'han de mantenir ;)

Bé, aquí teniu les previsions de la ceba blanenca per al 2012. Tot i que si heu vist el temps després del TNvespre aquest vespre, haureu vist que 1) no, no només és una cosa que es fa a casa meva això de la ceba i 2) de poble a poble la previsió canvia bastant ;)







De l'efectivitat del mateix l'any passat, no tinc les dades de precipitacions a Blanes, però de memòria crec que de gener a juny ho va encertar força. La segona meitat de l'any ja és una altra cosa...

PS: No sé perquè avui les fotos han pujat amb la orientació que els ha rotat, sorry!

Etiquetes de comentaris: ,

6 Comments:

  • Hombre, aquest clàsic m'encanta!!!

    By Blogger el bandero, at 9:25 a. m.  

  • Yo sin la interpretaciòn y el anàlisis solo veo trozos de cebolla...

    By Anonymous acolostico, at 11:34 a. m.  

  • Jo tb necessito interpretació…
    Crec que em continuaré fixant amb la guerra que em dóna la cicatriu ( que tb és força infalible…)

    By Blogger Anna, at 12:25 p. m.  

  • @el bandero
    Ja sabia jo que li agradaria, jejeje!

    @acolostico & anna
    Les instruccions:

    "Que en què consisteix??? Doncs agafes una ceba, la peles i en fas dotze trossos (un per cada mes, of course). Dins de cada tros hi poses un grapat de sal i hi deixes a fora durant la nit.
    Com s'interpreta?? Els mesos on l'endemà al matí trobes la sal ben fosa, doncs són mesos que plourà, i aquells on la sal està tal i com la vas deixar, seran mesos secs"

    http://tulipalandia.blogspot.com/2010/01/el-calendari-de-la-ceba.html

    By Blogger Marta, at 12:35 p. m.  

  • Un sistema de predicción meteorológico de lo más interesante y barato. Las estaciones meteorológicas están sobrevaloradas...

    By Blogger Sonia, at 6:50 p. m.  

  • El millor sistema de tota la vida... res el supera..

    By Blogger Bororo, at 10:47 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home