Des d'una capseta...

06 de febrer 2012

A bit of beertasting

Un dijous qualsevol, el meu frankfurt preferit i cosetes noves per descobrir. El resultat??


Comencem amb "El Raval hipster ale", un homenatge a aquest barri de Barcelona del gipsy brewer EvilTwin. És el resultat d'aixecar la vista i preguntar si em recomanaven res. Fresqueta, amb regust de llúpol dels que encara resulten agradables fins i tot als que no som fans extrems de les IPA. Un gust escaient al nom. Tastada tant en ampolla com de barril. Una bona manera de començar.


Després, el fred i els gustos pesen, i em vaig decantar cap a les fosques. Verdi Imperial Stout del Birrificio del Ducato, una imperial stout artesanal italiana amb cos i un regust subtilment picant al final.


I per acabar, el plat fort de la nit. Tsarina Esra, Imperial Porter dels holandesos de De Molen. Brutal. De les que a mi m'agrada saborejar tranquil·lament. Cos, personalitat i onze graus de no res ;)

Enteneu que em faci gràcia quan algú em diu que li agrada la cervesa "normal"??? :p

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comments:

  • Un post birrero y sin futbol, anda anda...

    La hipster buena, el resto ya no se tanto, yo me decante hacía los lúpulos...

    Y que bien nos tratan...

    By Anonymous acolostico, at 7:58 p. m.  

  • Birra i futbol.. què més es pot demanar?
    Que l barça guanyi la lliga ho sé, ho sé.

    I no, cap de cap.

    By Blogger Bororo, at 9:50 p. m.  

  • Bon lloc per fer unes bones cervesetes.

    Aquesta lliga ha de ser nostra però si no la guanyem, continuarem essent el millor equip!

    Dimecres, altre cop, fred al camp!!

    By Anonymous Culé, at 11:30 p. m.  

  • @acolostico
    No solo de futbol vive el hombre (bé, la dona en aquest cas)

    I sips, que bé ens tracten.

    @bororo
    Home, si ens hi posem, alguna altra cosa trobaríem per demanar... ;)

    Doncs la primera li recomano la provi. Crec que li agradaria ;)

    @culé
    Sips, demà kit siberià al camp... tot i que no tots podem dir "un altre cop"... ejem... ;)

    By Blogger Marta, at 10:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home