Des d'una capseta...

21 de febrer 2013

La quitxalla


Ahir, en sortir de la feina vaig creuar el carrer, literalment, i vaig entrar al Mini a veure una estoneta del partit del NextGen Series que jugava el juvenil A amb el Chelsea. Té la seva gràcia veure segons quins vicis o marques de la casa (digui-li com vulgui) fàcilment reconeixibles per comuns a l'altra banda d'Arístides Maillol ;)
Es veuen criatures que apunten maneres. Qui em va cridar més l'atenció va ser el Sergi Samper, una peça més de l'enorme fàbrica de centrecampistes que és la Masia i algun dels nois de la fundació Etoo que jugava a la davantera (potser era Ebwelle?). Hauré de repassar el "camí dels campions"...
Al final el Chelsea va guanyar 0-2 i es va classificar per la següent ronda. I dono fe que vaig veure més futbol creatiu en aquest mini-Chelsea del que els vaig veure als grans l'última vegada!)


Sigan, sigan...

Una feina moooooooooooooolt aborrida

Renovació per etapes?

Una perspectiva diferent

Etiquetes de comentaris: , , ,

3 Comments:

  • Al final el miércoles no fue el día para el Barça. Pero bueno que haya cantera.

    By Anonymous acolostico, at 12:03 a. m.  

  • Ahir, en sortir de la feina vaig creuar el carrer, literalment, i vaig entrar al Mini a veure una estoneta del partit del NextGen Series que jugava el juvenil

    Això és nivell pro... per no dir una altra cosa.

    Mare meva...

    By Blogger Anna, at 3:47 p. m.  

  • Deu ser molt gran poder veure futbol per futbol.. nens jugant i punt... I a més si juguen bé deu ser divertit.

    M'agrae molt la renovació per etapes.. no la liem toto de cop..Tot i que també es podria dir "trencadissa prèvia aleatòria"

    By Blogger Bororo, at 3:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home