Des d'una capseta...

28 d’abril 2006

Festa? Fes-te fotre!

No, dilluns jo no tinc festa... Aquest deu ser un dels pocs països del món mundial on la festa del treball se celebra... treballant! Ja ho dic jo que aquesta gent són raros...

Li vam preguntar a la profe de "raro" com és que aquí no se celebrava el primer de maig i la resposta va ser genial: perquè a Holanda el 30 d'abril ja es festa (Koninginnedag o dia de la reina). So what???? Quin mal hi ha en tenir dos dies seguits de festa???
Ah, i com que aquest any el dia de la reina cau en diumenge -i es veu que això de fer "mercadillo" en diumenge no s'estila (religiosament parlant)- l'han passat a dissabte. I dic jo, i perquè no a dilluns??!!

Una curiositat històrica que demostra que de tant en tant alguna cosa la pensen. El 30 d'abril no és l'aniversari de la reina que tenen ara si no el de la seva mare (la reina Juliana). Es veu que quan la Beatriu va pujar al tron va considerar que -ja que en aquest país hi ha molt poques festes nacionals- millor deixar "el seu dia" com estava que no pas moure'l a no sé quin dia de gener quan ella fa anys... i que té més possibilitats de mal temps que no pas un dia de primavera (ehem)

2 Comments:

  • Hola¡, acabo de trobar dos bitllets ultrabaratos a Vueling pero els haig de comprar abans del dia 1 (de la festa del treball que els repel.lents de raros akests no celebren). Em surten per 80 € (taxes incloses). Serien per venir-te a veure del 14 al 18 de juliol. Si llegeixes això, enviam un mail o buscam demà a la nit al mesenger i em confirmes si hi ets (al juliol a la capseta, vull dir).
    Petonets. Anna

    By Anonymous Anònim, at 10:01 p. m.  

  • los naranjas no son rojos

    By Anonymous Anònim, at 1:50 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home