Des d'una capseta...

20 de maig 2006

De casament a tulipalàndia

No tranquils, no em casava jo ;) Des d'ahir la Hanneke i en Paul (yep, els de la foto) ja són marit i muller. Es van casar a Wijchen, el poble on viuen. Com va anar la cosa? Seguiu llegint!

1) Cerimònia civil (obligatori): D'aquesta no us puc explicar massa res perquè per culpa del trànsit i que els que em portaven anaven a hora justa vam arribar massa tard i ja no vam entrar a la sala. El lloc és el de la foto (Het Kasteel) i, si, el cotxe de davant és amb el que anaven els nuvis... En acabar la cerimònia, primera felicitació a la parella.

2) Casament per l'església (optatiu): Una missa és una missa, sense importar massa l'idioma en què sigui... I en sortir de l'església, es felicita la parella again (2).

Notes fins aquí: la parella amb la que anava al cotxe, entre les dues cerimònies va treure la bosseta amb els omnipresents sandwichos per "dinar" al cotxe... (!). I el fet que no cal anar massa mudat aquí en un casament. Un dels testimonis anava en texans... (!!)

Després d'això, (són quarts de quatre, aprox) cadascú se'n va on sigui fins a l'hora de la festa (les vuit). Jo he d'agrair als que em van portar des d'Eindhoven que em recollissin i em portessin amb ells a sopar (a casa del pare d'ell), que si no ja em veia voltant i fent temps tota la tarda pel poblet en qüestió!!

3) Festa: Quan entres felicites la parella (i van 3...). Hi havia un buffet amb pastissos i els cambrers servien cafè i tè. Més tard van començar les begudes i la musiqueta. El tradicional vals dels acabats de casar. Un parell d'esquetxos muntats pels amics del nuvi. Obrir un parell de regals grans dels amics més propers de la parella (ja podran fer barbacoes tots plegats al jardí!... quan el temps ho permeti, of course!). I més música. Cap a les deu, va aparèixer un buffet perquè la gent "re-sopés" (i val a dir que el xoriço estava sorprenentment bo!). I fins al final, doncs més ballaruca. Per cert, vaig poder descobrir que aquí també tenen música dels 80 per saltar i ballar! Potser en el fons no són tan raros??? ;)

I, per acabar, una curiositat. La web que la parella ha fet per a l'esdeveniment.

2 Comments:

  • Mu potito todo, mu bien, muchas felicidades...Peor que tienes tu en contra de los tejanos como digna prenda en cualquier tipo de ceremonias???

    By Anonymous Anònim, at 6:49 p. m.  

  • Hi Marta!
    It is fun to read your story about our wedding! Haha, we hope that you have had fun!
    We really enjoyed the day!

    Paul & Hanneke

    By Anonymous Anònim, at 4:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home