Des d'una capseta...

16 de maig 2006

Aquest any... ???



D'aquí a 24 hores estaré enganxada a la tele. Suposo que a ningú no li sorprèn aquesta afirmació, oi? Ja tenim a tocar el partit més important de la temporada: la final de la Champions! Barça - Arsenal.
A aquestes alçades no em posaré a analitzar cap dels dos equips, no patiu. Això ja ho fan els que saben de què parlen. Jo més aviat em solidaritzo amb aquest tipus de comentaris ;)
I a menys que algú m'arrossegui molt, veuré el partit a la meva capseta, amb la tele i el Puyal, tal i com m'agraden els partits, veient-los... i sentint aquella tensió que tant m'agrada, jeje! (O sigui, mama, que ja ho saps, t'espero al messenger per comentar el partit! :p)


PD: Vist l'èxit anterior :$, aquest cop no faig pronòstics!

2 Comments:

  • jo no hi sóc!!!!!!!!!!!
    ai
    no hi sere!!!!!!!!!!!!!

    By Anonymous Anònim, at 10:17 p. m.  

  • me han linkado me han linkado... :-)

    Que la suerte (y la fuerza) nos acompañe...

    By Anonymous Anònim, at 10:01 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home