Des d'una capseta...

16 de setembre 2006

Art & Science



Tots aquests panells solars flotant i el buda al mig són la manera com s'han gastat uns quants euros en aquesta uni en un projecte pensat (es veu...) per fusionar ciència i art. Està clar que aquí tothom llença els calers, perdó, volia dir els inverteix de la manera que més gràcia li fa... tot i que aquests no crec que en treguin massa res d'això a curt/mig/llarg plaç. Potser per això haurien d'haver-se fet posar "Unicef" a les banderetes del 50è aniversari... :p
No ens desviem de tema, que el que volia comentar jo arran d'aquesta obra d'art és: qui diu que això que faig jo no serveix per a res ni té futur??? Potser les meves cel.luletes passades, presents (i futures?) no seran molt eficients... però amb lo boniques que són, qui em diu que en algun moment no puguin acabar sent una obra d'art! ;)

5 Comments:

  • JO, ho dic JO
    i tota la vida ho dire

    By Anonymous Anònim, at 10:21 p. m.  

  • jajajajajajaja!
    No en tenia cap dubte d'això!!!! ;)

    By Blogger Marta, at 10:23 p. m.  

  • Tu firmalas por si acaso...que a lo mejor en el futuro y por ebay...

    By Anonymous Anònim, at 1:29 p. m.  

  • Your pictures are beautiful !! I'm jealous ^^.

    By Blogger AnnSo, at 2:44 p. m.  

  • Osti, i ja fan llum aquests panells?? Mira que és maco. De totes maneres, jo crec que hi ha algú que feia cèl·lules amb rendiments encara més baixos que els de les teves, no? jeje

    By Anonymous Anònim, at 6:34 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home