Des d'una capseta...

05 de setembre 2006

Sudokus a la platja



...o agost al setembre, segons es miri. Tots dos servirien de títol per aquest post. El que tenen les vacances a casa fent res és que, conseqüentment, tampoc et resulten en massa res per explicar. Però alguna cosa haurem de dir en deferència al (poc però fidel, espero... ;) ) públic d'aquesta capseta.

Així, aquest post és una dedicatòria a dos que jo sé que estan a punt de començar una nova aventura professional. Bé, en un cas no només professional, sino també personal... coses que té això d'anar-se'n a l'exili! Viel Glück! Y ya verás que no es tan malo como te parece hoy. Hace un año estaba yo con esta sensación de "i a tu qui et manava emmerdar-te en tot això??!!", y ya ves ahora. Añorando el sol... que es de lo poco que no pillas por la red ;)
I a l'altre, que encara no està clar on acabarà... o si... o no... bé, jo no dic res, que després em diuen que sóc bruixa, quita quita, jeje ;) Molta sort a tu també! (M'he guanyat el teu segon comment???)

I la foto a que ve??? No, no és cap dels dos no... ja m'agradaria a mi conèixer-lo, ja... Oi que m'enteneu noies?? jejejeje! És un costum copiat, això de quan no saps quina foto posar, posar-ne una d'algú que t'agradi :p

3 Comments:

  • Apa doncs, gràcies pels teus desitjos i a veure si d'aquí a una setmaneta sabem on parem d'una punyetera vegada, jeje

    By Anonymous Anònim, at 7:40 a. m.  

  • BIen bien, veremos que pasa...pero aunque obviamente no soy el de la foto, tampoco tengo nada que envidiarle :-)

    By Anonymous Anònim, at 10:22 a. m.  

  • @l'anònim matiner (ja no, jeje)

    Em sembla que si m'hagués jugat calers al teu destí final, hauria guanyat l'aposta... ;)

    @my anonymous

    si tu li dices... jejeje ;)

    By Blogger Marta, at 12:43 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home