Des d'una capseta...

27 de juny 2007

Ins kino

El meu primer cap de setmana a Basel, vaig decidir anar al cine per entretenir-me, aprofitant que hi ha cines que tenen el detall de passar-te la peli en versió original. La peli triada, que tampoc era el més important vista la oferta..., va ser Ocean's 13.
A l'hora que se suposa que ha de començar la peli, t'acabes de seure perquè fa poc més de dos minuts que han obert la sala, i comencen amb anuncis i tràilers diversos mentre el veí del costat es queixa de la manca de puntualitat. Tu t'esperes que amb els subtítols en alemany, potser una estona mirar de veure si pilles res quan, oh sorpresa!, els subtítols són una línia en alemany i una en francès just a sota, sense canviar ni el tipus de lletra, ni el color ni res... i així no hi ha qui llegeixi res!!! Mare de déu quin embolic...
I per acabar-ho d'adobar, a mitja peli, pantalla a negre, llums on i "pauze", ale, la gent a gastar una mica més... i uns quants a remugar! ;)



On my first weekend here, as i found a cinema where they show some movies in original version, i went to see Ocean's 13 (given the choice...). There were a couple of things that i considered remarkable...
...being the movie in o.v., i thought that i might try to read a bit of the subtitles in german, see if my brain started remembering a bit more of the language. Well, no success, but it was not the fault of my braincells. The subtitles were a line in german and right underneath it (same color, same font) a line in french!! This way there's no way to read a thing!!!
...and half way through the film, screen to black, lights on and "pauze" on the screen... whatever...

5 Comments:

  • entre remugadores o palomiteros creo que ya se a que grupo te añadiste ya...

    By Anonymous Anònim, at 11:05 p. m.  

  • jajajajajaja! but of course!!! ;)

    By Blogger Marta, at 11:25 p. m.  

  • Cuando podía ir al cine (snif) la peli nunca empezaba a su hora. Era el momento en que te encasquetaban los dichosos anuncios. En eso parece que sí somos europeos :-(

    By Anonymous Anònim, at 9:27 a. m.  

  • ostres...
    doncs jo tambe vaig veure Ocean 13.. que fort.. i tot solet.. que m'aburria dues hores i vaig dir.. pues vinga.. a veure una tipo mission impossible pero a las vegas!!!!


    Sense subtitols.. clar this is spain..

    By Anonymous Anònim, at 5:09 p. m.  

  • La meva excusa va ser, ja que no tinc res a fer, vaig a veure tios bons a la pantalla del cine... i la teva??? ;)

    By Blogger Marta, at 9:41 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home