Des d'una capseta...

28 d’octubre 2007

Canvis d’hora i memes musicals

A les sis de la tarda i ja negra nit, uix! Ho reconec, no m’agrada gens l’horari d’hivern... això de sortir de la feina i sigui completament fosc et treu les ganes de fer coses fora o sortir de casa. I tampoc crec que a l’usuari particular li suposi un estalvi de despesa de llum. Que tinc encesos els llums més estona al vespre que no pas l’horeta escassa que estic des que em llevo fins que surto de casa...

Però bueno, anem a temes més musicals. El Manu m’ha passat un meme musical. Quins tres discs triaries si et trobessis en una illa deserta amb un reproductor mp3 amb bateria infinita però estessis limitat a triar tres àlbums. Els que em coneixeu sabeu de la meva relació amb la música. M’agrada, però sempre més aviat com a acompanyament. Necessito fer alguna altra cosa mentre escolto música, no sé estar només escoltant. Però bé, tenint tot això en compte, quins tres cds triaria? Doncs em sembla que em mantinc en la selecció que vaig fer quan els meus pares es van comprar el cotxe que tenen ara i ma germana i jo ens vam repartir la capacitat del carregador de cds: “Born to run” del Bruce Springsteen i dos recopilatoris, el “Sultans of swing” de Dire Straits i el “Greatest Hits” de Queen. Ara ja us podeu queixar de la meva selecció! ;)


Six o’clock and completely dark. I really don’t like winter time! You don’t feel like doing anything in the evening or going anywhere after work... It is said that you spare energy this way... well, not me i guess... i have the lights on longer any evening than in the morning... Well, let’s start longing for spring! ;)

And now let’s move to more musical matters. I got a musical meme from Manu: what 3 albums would you take with you if you were going to a desert island with a mp3 player with infinite batteries but with capacity for only 3 cds?? In my case, it would be harder to choose 3 songs, but if i get to choose 3 cds, i’ll take the same 3 i chose for my parents car... Bruce Springsteen’s “Born to run”, “Sultans of Swing” from Dire Straits and Queen’s “Greatest Hits”. Now you can start complaining about my choice :p

2 Comments:

  • Vaya selección...vaya selección...casi casi rozando los discos de operación triunfo...

    Que topicorrlll...

    :P


    debe ser el horario...

    By Anonymous Anònim, at 8:51 p. m.  

  • Norl, a mi m'agrada la teva selecció, especialment el que pertoca a Queen.

    By Anonymous Anònim, at 9:47 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home