Des d'una capseta...

20 de gener 2009

Tastaolletes

Biertje? ;)

Etiquetes de comentaris:

12 Comments:

  • las mías en una bolsa de plástico, en una caja metálica de Harrods en un altillo...

    pero no digo que me copie la foto un día...

    By Anonymous Anònim, at 9:56 p. m.  

  • Coleccionistas...

    By Blogger manu, at 9:29 a. m.  

  • @acolostico
    pero no digo que me copie la foto un día...
    ja li passare la factura ;)

    @manu
    les xapes son nomes de les que he anat tastant a casa...

    By Blogger Marta, at 9:37 a. m.  

  • Tinc un company de feina que fa bijuteria "artística-recicladora"..Vaig estar apunt de comprar les arracades "Moritz"...però el groc em va semblar poc combinable...Al final vaig optar per un anell-botó. Una companya de feina es va quedar les "Estrella" (que són una txulada..)

    Ho dic per si et dona una idea....

    (i després la gent es posa amb la meva col•lecció de tortugues...si és que...)

    By Blogger Anna, at 10:21 a. m.  

  • @anna
    "Deu mus en guard" (com diria el meu avi) de ficar-me amb la teva col.leccio de tortuguetes, pobretes ells!

    By Blogger Marta, at 11:55 a. m.  

  • tinc un amic que en fa però d'ampolles.
    molts anys col.leccionant. molta cervessa viatjant des de llocs inverosímils. i molta paciència de la dona que cada cop que algú els hi regala alguna fa una cara que és la resignació personificada.

    petooons!!!

    By Blogger òscar, at 12:31 p. m.  

  • Sí senyora, fent país. La Moritz davant!

    By Anonymous Anònim, at 6:05 p. m.  

  • @òscar
    doncs déu n'hi do l'espai que deu tenir ple d'ampolles!!!

    @culé
    casualitat, perquè en tema cerveses el país que m'agrada fer és bèlgica (i amb diferència)

    By Blogger Marta, at 8:33 p. m.  

  • M'en dones una...? jajajaja-..saludus

    By Blogger Noctas, at 10:39 a. m.  

  • Aquest afany acumulatiu respon, segurament, a una forma de fer art atzarós a partir del color resultant d'una canyeta en bona companyia. Pff, com m'embolico.
    Salut!!!

    By Blogger Delfica, at 7:37 p. m.  

  • Jo en guardo moltes, no és que les col·leccioni però com que em resulten força econòmiques les utilitzo com a material didàctic.

    By Blogger mai, at 9:18 p. m.  

  • @noctas
    una xapa o una cervesa??? ;)

    @delfica
    o com a alicient per anar-ne descobrint de noves, ves a saber

    @mai
    jo no les col.lecciono, de fet, simplement guardo les tapes que no estan molt blincades de les que bec a casa

    By Blogger Marta, at 9:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home