Des d'una capseta...

22 de desembre 2010

El calendari de la ceba... results ;)

No tinc per costum acceptar peticions de posts, però la insistència del senyor bandero per comprovar si funciona gaire el calendari de la ceba al final haurà tingut el seu fruit... ;)
Les dades (subjectives) que vaig apuntar a mà l'1 de gener del 2010 (a ull, a Blanes) versus les dades de pluja del 2010 de l'observatori Fabra (a Barcelona):


Sembla que pels mesos d'estiu no acaba de funcionar... :$. Què dieu, s'ha de tornar a fer aquest cap d'any?? ;)

Etiquetes de comentaris: ,

12 Comments:

  • Y las unidades de la ceba són? Y un gráfico? La tendencia? El error de muestreo?

    Hoy dan el titulo a cualquiera, hasta a mí...

    Y si vengo de dos días con un acumulado de más de diez horas de examen...

    By Anonymous acolostico, at 10:47 p. m.  

  • Es nota lo de l'examen...

    Unitats? AA (absolutament arbitràries), gràfic? fa mandra, error? Bufff, enorme!

    ;)

    By Blogger Marta, at 10:49 p. m.  

  • Si ho entenc la predicció de juliol es un desastre.

    Però el màxim es un 1..un 1 vol dir molta pluja.... aleshores el març una mqiqueta malament tambe... i el setembre...


    Ui no serà aleatori això?

    By Blogger Bororo, at 11:29 p. m.  

  • Sembla que la ceba s'equivoca però ... menys que els homes del temps i els instituts metereològics?

    By Blogger òscar, at 8:19 a. m.  

  • @bororo
    Ja t'ho he dit, la previsió pels mesos d'estiu ha resultat, com ho diriem... epic fail ;

    Ui no serà aleatori això?
    Ai si et sentís la meva àvia... :p

    @òscar
    Justa la fusta xD

    By Blogger Marta, at 9:16 a. m.  

  • No entenc a la ceba... Necessito un diccionari ceba - salellenc.

    Seguiré amb el meu sistema infalible de predicció meteorològica: treure el cap per la finestra cada matí.

    By Blogger Anna, at 6:37 p. m.  

  • Potser depen de la ceba... hi ha alguna espècie amb millors predisposicions meteorològiques que les altres? XD

    By Blogger Pepi Toria, at 10:40 a. m.  

  • @anna
    Mmmm... t'apunto al club de "però si al matí feia sol", diu xopa de cap a peus ;)

    @pepi
    Oi tant!
    La llàstima és que la que les sabia triar era la meva àvia.

    By Blogger Marta, at 11:19 a. m.  

  • M'alegra molt que t'hagis animat, si és que quan em poso pesat...

    La ceba ha tingut les seves errades, però també els seus encerts.

    Espero que repeteixis l'any vinet.

    Disculpa pel retard en el comentari després de tanta insistència, però el final d'any laborable ha estat terrible.

    By Blogger el bandero, at 10:59 p. m.  

  • @el bandero
    Sips, i s'ha de tenir en compte q comparo previsió a Blanes amb resultats a Barcelona (no vaig trobar enlloc les pluges a Blanes) i, per exemple, divendres passat feia sol a Barcelona i plovia a Blanes...

    I de cara a l'any que ve, estic intentant convèncer ma mare pq posi la ceba si jo no sóc a casa... de moment es mostra reticent. Continuarem insistint ;)

    By Blogger Marta, at 1:34 p. m.  

  • no cal que insisteixis. No val la pena.

    By Anonymous Anònim, at 10:17 p. m.  

  • @l'anòmina que no vol fer els deures
    Que siiiiiiiiiiiiii, que s'ha (=ho has) de fer aquest cap d'any ;)

    By Blogger Marta, at 10:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home