Des d'una capseta...

24 de febrer 2013

Barça 2 - Sevilla 1 (i mooolt fred!)


Nit de mantes a l'estadi (literalment, no metafòrica). De mantes, gorros, modelets ninot de Michelin amb més capes que una ceba i qualsevol cosa que fos bona per no passar fred, sobretot quan es feia notar el vent. A mi que m'expliquin que aquest horari és millor que el de la darrera jornada a l'estadi...
El partit, estrany. Ha començat entretingut però sense massa perill clar, després s'ha apagat i just abans de la mitja part el Sevilla ha marcat i sant tornem-hi amb la sensació que la primera vegada que t'arriben la reculls del fons de la xarxa. La segona part ha tornat a agafar el ritme correcte, l'entrada del Tello i les variants tàctiques han donat aire, dos golets i quan tot semblava més tranquil ha tornat a trencar-se el tempo i ser un joc de córrer amunt i avall. Al final remuntada, tres punts i cinquanta-set mil i escaig inconscients que ens hem arriscat a enganxar un bon refredat ;)



Nit de mantes a l'estadi. Quin fred!!!


Que no, que aquesta encara em toca xutar-la a mi...

...and counting ;)

Etiquetes de comentaris: , , ,

4 Comments:

  • Demasiado frío, mucha afición la que hay. Al menos otra victoria, que sirve para que no se congele la sonrisa...

    By Anonymous acolostico, at 2:13 p. m.  

  • Frío solo de ver las fotos...al menos ganaron...

    By Blogger Sonia, at 8:10 p. m.  

  • Us haurien de donar un premi per anar al camp en dies així ...


    Ho dic de debò...

    Se m'han refredat les mans només de llegir el post...

    By Blogger Anna, at 11:49 a. m.  

  • Mare de deu...jo estic una hora al carrer així i ja vaig agafar moquet un parell de dies (sempre tocant la veu, sempre).. no m'imagino com ho soportteu

    By Blogger Bororo, at 3:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home