Des d'una capseta...

24 d’agost 2013

Titanic, the exhibition


El hit d'aquest estiu a Norrköping és, a jutjar per les cues, l'exposició sobre el Titànic (he vist gent fent cua sota la pluja... estan bojos aquests suecs! :p). És una exposició itinerant pel món (ara mateix no sabria dir si va passar de Barcelona, però a mi em sonava haver-ne vist propaganda en algun lloc) muntada per una empresa espanyola, segons em va explicar l'extremeny que recollia les audioguies a la sortida.
Exposició centrada en la construcció del vaixell, com era i en la gent més que en l'enfonsament per se, amb originals recuperats i rèpliques de parts del vaixell, cabines, etc. Tunejat convenientment de manera que totes les persones més allà de les més conegudes de qui es parlava i s'ensenyaven objectes eren d'origen escandinau. Més enllà de la història i la tragèdia, àmpliament conegudes per tothom, el que més m'ha sobtat amb diferència ha estat la narració de l'audioguia (en anglès en el meu cas): un to i una tria de vocabulari totalment de pel·lícula hollywoodiana. Exageradíssim! 
Ah, i no, no té premi endevinar la música de fons de la narració ;)

Etiquetes de comentaris: , ,

5 Comments:

  • Pues también me suena de Barna, y haberla visto anunciada en Copenhagen

    By Anonymous acolostico, at 10:35 p. m.  

  • Al musica final.. facil:

    Pito pito gorgorito donde vas tu tan bonito...

    M'he passat?

    By Blogger Bororo, at 8:02 p. m.  

  • Si, Barcelona va estar des del març fins al setembre de 2012.
    Per mi, és recomanable 100%.
    Si pots anar-hi no ho dubtis.
    Dura aprox 1:30 a 2h.

    By Anonymous culé, at 3:46 p. m.  

  • Ejem...Ara veig que ja hi has anat..

    By Anonymous Culé, at 3:48 p. m.  

  • Hauria estat bé la banda sonora de "Jaws"... Però m'imagino que no... no?

    By Blogger Anna, at 7:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home