Des d'una capseta...

04 de setembre 2013

Piset



Després d'un mes de temporalitat en una cucada de piset gestionat per un B+B, dilluns els meus trastos i jo ens vam traslladar a la que serà la nostra llar durant el proper any (si resisteixo l'hivern escandinau, a l'estiu em tocarà buscar un altre niuet). Petitó, moblat (cosa txunguíssima de trobar al país de l'ikea), i molt a prop de la feina. Aquest darrer punt estic segura que l'agrairé a ple hivern. Ah, i té un sofà-llit de l'ikea ;)


Modified Social Benches
Els bancs del post anterior són part d'un projecte artístic que es titula "Modified Social Benches". N'he trobat un tercer, encara me'n falten cinc!


Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comments:

  • Solo un año? Y eso?

    Era arte, ya parecía...

    Y no puedo resistirlo. En verano el arte en la calle. En invierno helarte en la calle. :D

    By Anonymous acolostico, at 10:28 p. m.  

  • @acolostico
    #graciosillo

    Y solo un año pq la dueña el piso amueblado solo lo alquila para un año máximo. Si no me hielo en invierno, en verano a comprar muebles

    By Blogger Marta, at 10:30 p. m.  

  • Els bancs aquells, de socials en tenen tant com el Bankia de Rato. Més que un banc, una putada.

    Enhorabona pel piset. Jo em vaig comprar un sofà-llit a IKEA l'any 2000. Ja no hi és al catàleg, és clar, però m'ha sortit tant bo (si, és a Suïssa després de dues mudances) què ara n'hem comprat un altre (aquest amb chaise longe). S'hi dorm de maravella.

    Petons!
    Ivan

    By Anonymous Ivan, at 11:13 p. m.  

  • Bé...si ets bona llogatera, potser després et "renoven"...

    enhorabona per la capseta. Esperem que la gaudeixis (i que estigui ben aïllada...)

    By Blogger Anna, at 7:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home