Des d'una capseta...

04 de febrer 2014

iceskating






Jo ja els dic a aquesta gent que el gel és per fer polos o per posar al gin tònic, no per lliscar-hi a sobre... Tot i això, he invertit en uns patins i ja he anat un parell de vegades a practicar. Contràriament als autòctons, que semblen haver nascut amb ganivetes a les soles, no sé si el que faig jo compta com a patinar, però m'aguanto sobre els patins i em moc endavant i des del meu punt de vista això compta com a èxit clamorós!!

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

  • Ir al trabajo con cuchillas en los zapatos. El concepto.

    By Anonymous acolostico, at 9:23 a. m.  

  • Jo podria anar a treballar amb patins si visqués a Suècia...si em possessin baranes on agafar-me al llarg de tot el recorregut... #ojupeligru

    By Blogger Anna, at 4:18 p. m.  

  • A blanes no deu ser el lloc idealno..i clae despres tot sembla un exit.

    La cultura local que no lo permite...

    By Blogger Bororo, at 10:28 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home