Des d'una capseta...

03 de març 2014

Running


Si, ja ho sé, això de sortir a córrer ara s'ha tornat mainstream. Val a dir que jo havia sortit a córrer de tant en tant quan feia bon temps i tenia natura aprop (córrer per la ciutat és odiós) tant a Holanda com a Suïssa, però no ho havia fet mai de manera més o menys regular com ara.
Si córrer està de moda allà baix, aquí dalt multipliqueu-ho per bastant. En general qualsevol cosa que tingui relació amb la natura té molt més èxit aquí dalt. En el meu cas va ser una activitat que em va ajudar a adaptar-me al nou entorn, a la nova vida. Afortunadament visc a tocar del riu, on hi ha camins molt ben cuidats que a estones sembla que corris pel mig del bosc, i mica en mica he anat ampliant el circuit pels caminets del parc i entorns. I mica en mica m'hi he anat enganxant, tant com els dies d'hivern m'han permès, que la poca llum de dia i la neu no ajuden massa.

Els que em coneixeu podeu riure, tinc malles i samarretes ajustades per córrer... si, jo... i fins i tot guants per sortir a córrer! Però m'agrada la sensació un cop tot el teu cos, de cervicals en avall, agafa una certa cadència, un cert ritme i va en automàtic, amb la música relativament alta bloquejant el món exterior, els ulls resseguint el paisatge i el cap lliure, anant on li cal o evadint-se, rumiant, escrivint posts imaginaris.

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

  • Cuando haya que hacerlo delante de la policía (rusa o no), os dejare paso a los que ya estáis entrenados...

    Mientras yo sudokus...

    By Anonymous acolostico, at 9:04 a. m.  

  • Em continua costant d'entendre...

    Des del respecte i l'admiració, esteu ben bojos....

    By Blogger Anna, at 7:28 p. m.  

  • Mucho merito salir con el frío que tiene que hacer por esos lares... Yo aquí sigo pero aunque veo el beneficio, no he llegado al punto del placer... Lo hay???

    By Blogger Lemming, at 10:39 p. m.  

  • BTW la foto... M'encanta!!! :)

    By Blogger Lemming, at 10:40 p. m.  

  • El fred.. el fred..e l fred.. i suar. Li tinc por.. Per la neu i el fred res com anar abirgat i caminar i caminar... i caminar i cmainar.

    Ai correr.. correr...

    By Blogger Bororo, at 11:40 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home