Des d'una capseta...

17 de juny 2006

Envaits...

A mi de petita em van ensenyar que calia pluja durant o a finals d'estiu perquè sortissin bolets. La setmana passada vam tenir un estiu de cinc dies: les màximes van arribar a 30ºC i tot!! I just quan passen cinc cies així i tu t'has començat a acostumar a dir-li al sol pel nom i a sentir la seva caloreta, doncs arriba "rauda y veloz" la tardor... màximes de 20ºC, cel gris i plugim. I bé, com us deia, després de les pluges de final d'estiu, surten bolets. Això és el que vaig pensar ahir quan vaig arribar a casa i em vaig trobar els voltants de la capseta envoltats de centenars de tendes de campanya que havien aparegut de cop i volta a tot arreu, com bolets (bé, de fet, ja els agradaria a dues que jo sé trobar tants bolets com jo tendes de campanya, jeje...). Ara, molt me temo que tots aquests bolets estan corcats, perquè ahir divendres a la tarda/vespre de dins en sortien tot de "cuquets" de color taronja... ;)

Tot plegat és culpa d'un torneig de volei que fan aquest cap de setmana aquí als terrenys de la uni i segons la info la quantitat de participants ronda els 4500 voleibolistes, la inmensa majoria de camping al voltant de les capsetes! Avui m'he arribat una estona on hi ha els camps. No havia vist mai en ma vida tanta gent junta jugant a volei... Enriu-te'n tu del torneig de Setmana Santa a ca l'Orench!

I per acabar, dos comentaris: els "bitxitos" de la foto de sota es diuen Wupies (yep, de "Wup Holland Wup!" o "Hup Holland Hup!"). Els regalen al super per un tant de compra des de fa un parell de setmanes i n'hi ha en quatre colors: els tres de la bandera holandesa i l'omnipresent oranje.

I admetre que hauria d'haver sabut que els habitants de la Costa d'Ivori es diuen ivorians... qui no recorda el taxista ivoirien de l'episodi de Paris de Night on Earth?? Ah, i si algú no la coneix, és una pel.li prou recomanable, "you know?" ;)

3 Comments:

  • Wupies...tiendas en las calles, voleibol...miles de personas jugando al voleibol...ana ya lo que van seguro es a otra cosa...

    By Anonymous Anònim, at 10:21 a. m.  

  • @my anonymous
    Yep yep, a lo que iban era a acabar cual langostinos... eso si, cual langostinos a la cerveza! ;)

    By Blogger Marta, at 11:04 a. m.  

  • Cucs? bitxos?, bolets?...PLAGA,TU TENS UNA PLAGA¡¡¡, pobra, tanta cervesa t'ha afectat i ara ho veus tot de color taronja i veus petits animalons que s'enfilen per les parets?
    Mal, tu tas mu mal...Deixa aquest país i torna aviat¡

    By Blogger Replicant, at 11:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home