Des d'una capseta...

14 de juny 2006

Seguim amb el mundial...

Aprofitaré l'avinentesa per seguir-vos narrant la meva setmana a través dels partits del mundial... malgrat no haver-ne vist massa. Tal com està la feina i les meves muses, és el que hi ha ;)

Austràlia 3 - Japó 1. En comptes de fer el cafè a les 3 al coffee-room amb els físics, vaig anar a fer-lo amb una arquitecte israelí de mare argentina que viu a Amsterdam amb el seu xicot holandès (si és que el món és un mocador...) mentre ella feia temps entre els exàmens de raro. Després colloquia a cals químics (sort del cafè... zzZZZ!): un noi parlant d'accelerar no-sé-quin-tipus-de-reaccions mitjançant microones i en Dirk parlant de les propietats fotofísiques d'uns compostos fets de perilene. I direu, i a mi què? Doncs el mateix que deia jo, jeje...

Estats Units 0 - Rep. Txeca 3. Examen de raro... crec que passarem ;)

Itàlia 2 - Ghana 0. Sopar amb part dels companys de curs de raro per celebrar que ja som lliures. S'estava bé a la terrasseta del Trafalgar.

Corea del Sud 2 - Togo 1. Togo ha marcat primer, gairebé ens fot la porra enlaire a tots... pero hauria sigut maco ;) I què feia jo?? Doncs preparar la presentació pel PV-LED-FET cluster meeting de demà. Déu beneeixi l'inventor del Ctrl+C Ctrl+V!!!!

França 0 - Suïssa 0. (Aquest l'he fallat, obviously... si és que...) He arribat a casa a la mitja part (al jefe li ha semblat bé la presentació... millor, perquè no tenia ganes de retocar-la!). Empat a res, tot i que posats a no encertar el resultat m'hauria agradat més que el Barthez hagués acabat recollint la pilota del fons de la xarxa!

Brasil 1 - Croàcia 0. He vist començar el partit i me n'he anat a fer esport. Una mica de bici per escalfar i després bàsket. Entremig (a mi la sala de fitness m'aborreix) m'he apropat al bar just per veure el gol del Kaka. Partidet de bàsket... hi ha coses que no es perden, però d'altres si... ;)

4 Comments:

  • Ostras, es tan clavado al otro post que casi me lo salto...Solo un detalle, yo también prefiero un bar a una sala de fitness, a no ser que...

    By Anonymous Anònim, at 9:48 a. m.  

  • @my anonymous
    ya he dicho que las musas me han abandonado estos días...
    ...y no, no havia nada que hiciese la sala de fitness más interesante que el bar, ni para mi ni (sobretodo) para ti

    By Blogger Marta, at 11:35 p. m.  

  • Jo és que no segueixo gaire el futbol, i així em poso al dia...Per cert, com es diuen els que viuen a Togo?, Toguencs?, Toganesos?, Togats?

    By Blogger Replicant, at 12:33 a. m.  

  • @poshspicy
    Togolesos, els que viuen a Togo es diuen togolesos (i togoleses elles...)

    By Blogger Marta, at 5:30 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home