Des d'una capseta...

19 de juliol 2006

caloreta!

36ºC! Avui és el dia que ha fet més calor aquí dalt: trenta-sis!! Jo em pensava que per aquestes contrades no sabien el que era tanta calor... però es veu que també. Per celebrar-ho hem anat a un llac acondicionat per nedar (amb sorra per imitar la platgeta i tot!) a refrescar-nos una mica i jugar a volei (i feia gairebé literalment mitja vida que no jugava a volei...). Tant bon punt m'he tirat a l'aigua, l'olor que m'ha arribat m'ha fet pensar en quan era petita i anàvem un cop l'any a Banyoles. Sempre he trobat molt curiosa la memòria olfactiva... permet recordat amb una gran claredat!

I per acabar, unes fotos d'una volada de globus que van fer aquí al campus:

No van ser 99, però si comptem tots els dies, pocs en deurien faltar! ;)


Ja deia jo que el Calimero tenia el cap molt gros... :p


Algú vol un suc de taronja XXL???

1 Comments:

  • Dificil comentar algo sobre globos...bueno a no ser que se nos desvie la mente a cosas poco caballerosas...

    By Anonymous Anònim, at 9:57 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home