Des d'una capseta...

06 de maig 2007

Keukenhof

Avui hem anat a Keukenhof, una mena de parc de tulipes situat entre l'aeroport de Schiphol i la costa, prop de Leiden. Un lloc on es poden veure tulipes de totes formes i colors... hom podria dir que és el paradís per a mi amb la càmera! Llàstima que entre el fet que som a final de temporada (obren de finals de març a final de maig) i la caloreta que ha fet aquets dies ja n'hi havia moltes que ja estaven tallades. Tot i així, aquí teniu unes quantes fotos! ;)

Today we went to Keukenhof, a tulip park that opens every spring somewhere close to Leiden. Tulips of all shapes and colours can be seen there... so close to paradise to take photos! A pity that due to both being at the end of the season and the high temperatures we have "suffered" lately, a lot of them were already cut. Here go some photos (T asked me to put the 1st, 3rd, 5th, 7th and last photos i would took from the flowers... here they come, but i couldn't resist adding a few more ;) ). Enjoy them!














Xules, eh? Mooi, nietwaar? ;)

7 Comments:

  • Ala, cuanto tulipán...my bnito, my bucólico..pero...y el entorno?

    Por cierto el post anterior no lo comento por mantener lo del silencio y tal...

    By Anonymous Anònim, at 9:10 a. m.  

  • Ep anonim pero escrivitn des de Barna.. es que nos e que passa que no puc amb el meu nom real de real..

    pero aixo de les tulipes no era un d'aquests llocs comuns.. o una d'aquests esteorotips??

    si es que..

    ep.. pero hi ha lloc per tot.. fins i tot estereotips..

    By Anonymous Anònim, at 12:36 p. m.  

  • la groga amb ralles vermelles és sensacional

    By Anonymous Anònim, at 12:39 a. m.  

  • Doncs les liles tampoc estan gens malament, guau!

    By Blogger Cristina, at 10:00 a. m.  

  • sort que no h'hi havien gaires que si no..............
    XULISSIIIIIIIIIMES totes!!!!!!!!!!
    tas contenta??????????

    By Anonymous Anònim, at 12:39 p. m.  

  • La veritat és que les flors en general i les tulipes en particular són la meva debilitat quan tinc la càmera a les mans. De fet, jo a Keukenhof ja hi havia estat i aquest cop hi vaig tornar simplement per tirar fotos amb la càmera digital... ;)

    L'entorn? gespa, tulipes tallades, gent, arbres...

    I de les fotos jo també em quedo amb la tulipa groga, posats a triar-ne una.

    @l'anònima del final
    Jejejeje! Ja saps que no cal que n'hi hagi gaires per fer fotos... amb una jardinera amb tulipes nanes en tinc prou. Ah! algunes de les que vaig veure feien ben bé mig metre!

    By Blogger Marta, at 12:22 a. m.  

  • Molt maques les fotos. Jo hi vaig estar el 9 de maig i també em va encantar. Realment és un paradís.

    By Anonymous Anònim, at 8:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home