Des d'una capseta...

01 de juliol 2007

De mudança



Aquest cap de setmana ha tocat fer mudança... tot i que aquesta una mica més curta que l'anterior, jeje. Ja estic instal·lada en el nou piset petitó, tot i que un pèl més gran que la meva capseta si que és! ;)

Dissabte, un cop totes les caixes, maletes i altres trastos van estar a punt, vaig anar a recollir el cotxe de lloguer, que aquestes coses no es poden pas fer amb transport públic. Arribo i em diu la dona "miri, és que tenim un problema... la dona de la neteja ha perdut les claus del cotxe que havia encarregat, i no en tenim cap més de manual de la mateixa mida" -espero haver dissimulat lleugerament la incredulitat... si és que... ;). "Si li és igual, de la mateixa mida li puc oferir pel mateix preu un Audi A4 automàtic...". Dona, si m'ho posa així, doncs li farem el favor, no??? ;)
Aparcar mig malament (i una iaia debia batre el rècord dels 100m llisos per venir-me a dir que allà no es podia aparcar), carregar el cotxe, aparcar sobre la vorera davant el pis nou, descarregar i tornar el cotxe. I després, finalment, a desfer paquets. A les fotos el resultat de tot plegat, la meva nova "capseta" ;)

PD: Ja veieu que queda molta paret per a postals... :p








This weekend it's been moving time again. So now i already live in my new small flat... bigger than a spacebox, though! ;)

Saturday morning i went to pick up the rental car i used to move my stuff, and when i got there, the woman told me "i'm really sorry, but i can't offer you the car you booked... the cleaning lady lost the key this morning and i don't have any other manual car that size". You can imagine my face... Unbelievable! "Well, if ou don't mind, for the same price i can offer you an Audi A4 automatic". Well, if you put things this way, i was not going to say no, right? ;)
So i parked the car semi-illegally in front of my old place (a grandma might have beaten the 100 m world record to tell me that i could not park there... even before i got out of the car!!), filled it, unfilled it and gave it back. Then it was finally unpacking time. In the pictures you can see how my new "little box" looks like ;)

PS: As you see, there's a lot of free wall to be filled with postcards... :p



11 Comments:

  • Doncs es veu un piset la mar d'apanyat

    By Blogger haikuvisual..., at 10:42 p. m.  

  • Super schön, aber ich kann nicht die fotos großen machen...

    Und wo is mein platz für schlafen?

    By Anonymous Anònim, at 10:01 a. m.  

  • una iaia debia batre el rècord dels 100m llisos per venir-me a dir que allà no es podia aparcar
    Això és Europa.

    By Anonymous Anònim, at 10:16 a. m.  

  • Quant li vas pagar a la dona de fer feines per perdre les claus? Havies llogat un seicento, oi?
    Pobre iaia, perdent l'alè perquè no infringissis la llei i segur que no li vas fer ni cas... et va veure amb aquell cotxe, amb dificultats econòmiques i és clar...
    Bonica casa, per a quan la festa de inauguració?

    By Blogger J.Marcos, at 11:31 a. m.  

  • vay nidito de amor...

    ep.. i quin espai...

    i les fotos de la party?

    By Anonymous Anònim, at 5:10 p. m.  

  • @haikuvisual
    com a piset per una persona sola no està malament... petitó però bé.

    @acolostico
    Ai, la foto del replà no l'he posada... ;)
    I lo de fer les fotos grosses, no sé pq no va últimament. Any idea??

    @manu
    Ya te digo...
    Quan vaig fer la mudança des d'Holanda, tbé vaig aparcar malament per descarregar, i un iaio que va passar amb la bici tbé em va fer notar que estava mal aparcada... com si no ho sabés!! :p

    @Mqts
    Jejejeje, no em descobreixis!! ;)

    @l'anònim JdC
    espai... home, si ho comparo amb la capseta ;)

    Party?? potser algun dia...

    By Blogger Marta, at 9:34 p. m.  

  • Aquesta iaia debia esser una Mossa d'esquadra jubilada.
    Et salves d'una multa, una dona et perd les claus de la tartrana que havies llogat i et toca la loteria d'un Audi A4...I el pis sembla que està bé. Un bon primer dia, no?
    Sí, les parets buides. Ja t'enviaré una postal de la meva ciutat...pq viatges ara mateix...como que no.

    By Anonymous Anònim, at 12:16 a. m.  

  • De qualsevol lloc valen les postals! Si en tinc una de Tordera i tot.. (gràcies iaia!!) ;)

    By Blogger Marta, at 8:21 a. m.  

  • Ja m'agradaria què tota aquesta gent què és tan civilitzada al seu país també ho fossin quan venen aquí.

    By Anonymous Anònim, at 9:20 a. m.  

  • ich kann nicht die fotos großen machen...

    Mira que los hay quejicas...

    Molt bonic el piset!!! veig que va funcionar el soborn que vaig fer a la dona de fer feines...però que consti que amb la iaia no tinc res a veure! :p

    By Blogger Cristina, at 7:08 p. m.  

  • veig que va funcionar el soborn que vaig fer a la dona de fer feines...

    Gràààààààààààcies!!! ;)

    By Blogger Marta, at 10:28 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home