Des d'una capseta...

20 d’agost 2008

De l'escola antiga



Encara queda per aquest món gent de l'escola antiga, que fa coses que, a priori, el comú dels mortals no espera que passin. I a mi això m'ha passat avui quan he obert la bústia i he trobat un paquetet. M'ha costat lligar caps, però al final he endevinat de qui era abans d'obrir-lo.

Resulta que en el meu últim vol de Basel a Girona vaig acabar petant la xerrada amb una senyora suïssa suïssa que per edat podia ser la meva àvia (sort que parlava una mica d'anglès, perquè el seu suís-alemany era dels durs... bé, tots són dels durs, fet i fet...). Com vam acabar xerrant? Doncs de casualitat: resulta que la bona dona anava a passar uns dies amb la seva germana a Calonge (crec...) i quan va demanar un capuccino i va anar a pagar a l'hostessa li va voler pagar en francs suïssos però la noia només acceptava euros o tarja. Quan la cosa arribava a un punt mort (la dona ja tenia el cafè i no sabia què fer i l'hostessa tampoc suggeria res) vaig decidir que morirem igual de pobres i vaig pagar el cafè de la senyora (no crec que el dia que hagi de demanar una hipoteca em vingui de tres euros... i si ve de tres euros, malament rai!). Us ben prometo que no m'havien donat mai tants cops les gràcies en tan poc temps... i per un capuccino de ryanair!

Abans de baixar de l'avió i donar-me les gràcies per milionèssima vegada em va demanar la direcció i em va dir que tindria notícies d'ella. No hi havia pensat més fins avui quan era dins l'ascensor amb el paquet a la mà. Jo m'esperava que em tornés els tres euros i prou, però no, dins el paquet hi havia els bombons de la foto, una tarja i cinc euros. Un detallàs, vamos. Pobra dona, si que li ha sortit car el cafè!



To make a long story short: in my last flight home i ended up paying the coffee of an old swiss lady that had no euros on board. She asked me my address, to send me back the 3 euros, i thought... but no, what i got is what you see in the photo: some chocolates, a card and 5 euros... amazing!! Very sweet also... but the poor lady ended up paying the ryanair coffee very expensive!

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

  • Y el tratufo ese no se puede comparar con el brebaje de Ryanair de ninguna de las maneras...

    Cuanta bondad humana...

    By Anonymous Anònim, at 10:50 p. m.  

  • Em pensava que ja no quedava gent així... :)

    By Blogger Alba, at 12:17 p. m.  

  • Aixo si que es una inversio...

    fes el be i rep interessos!!!

    By Blogger Bororo, at 8:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home