Des d'una capseta...

12 d’octubre 2008

back...



S'han acabat les vacances tardorils i ja torno a ser per Basel... sense cap ganes de tornar a la feina demà, perquè negar-ho :p I he arribat i he trobat l'orquídea així de maca... aquesta no m'ha trobat a faltar pas! ;)


My autumn holidays are over and i'm back in Basel... nope, not really looking forward going back to work, hehe. And well, when i got back i found my orchid looking awesome... she doesn't seem to have missed me at all! ;)

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comments:

  • me recuerda a la de la tienda de los horrores...esperando a su ama...

    By Anonymous Anònim, at 8:11 p. m.  

  • Ostres Marta, amb la feinada que tinc jo a aconseguir que em sobrevisqui el cactus!

    Això no es fa....

    (però hi "lu bunic" que és arribar a casa i que t'esperin així...)

    By Blogger Anna, at 8:29 p. m.  

  • sense cap ganes de tornar a la feina demà
    No recordo cap diumenge que tingués ganes de tornar a la feina dilluns.

    By Blogger manu, at 9:54 p. m.  

  • o potser si que t'ha enyorat i s'ha posat ben elegant per rebre't...

    By Blogger Delfica, at 10:38 p. m.  

  • @acolostico
    ai pobreta, no li digui aquestes coses!

    @anna
    de fet el motiu de la foto era fer que ma mare m'envegés la flor, jejeje...

    @manu
    no, jo tampoc... però si és dilluns just després de vacances, pitjor encara!

    @delfica
    el que estava, pobreta, era tota blincada del que li pesaven les flors... he hagut d'improvisar un "allargo" del pal que tenia amb un palillo xinès

    By Blogger Marta, at 10:55 p. m.  

  • Doncs aprofita que dura poc!! I mira que és complicat que floreixi...

    By Anonymous Anònim, at 12:01 a. m.  

  • ostres... quina preciositat... pero aixo de cuidar una orquidea... aixo ja es casi tipus de personalitat..

    ves que no t'enganxin en una explicació complicada de perquè t'agrada aquesta orquidea..que vaig llegir que cada orquidea era coneguda per algun tret..

    Per exemple, em sembla que es blanca la orquidea.... aixo vol dir que ets del Madrid :)=

    By Blogger Bororo, at 10:02 p. m.  

  • @kike
    em sembla que algú s'acaba de guanyar una collejita cibernètica... quines coses de dir-me! 0_0'

    By Blogger Marta, at 10:02 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home