Des d'una capseta...

16 de novembre 2008

Genève


Ahir vaig agafar el tren gairebé tres horetes per anar a fer una mica el turista per Ginebra, i vaig tenir la sort d'enganxar un dia ben maco i assolellat i ser estupendament guiada i acompanyada.

Yesterday i went to visit another swiss city, Geneva: the biggest city in the french part and site to a lot of international organisations. The "jet d'eau", a cute centre, St. Pierre's cathedral, the Wall of the Reformists, the UN...


Per començar, un dels símbols de la ciutat: el jet d'eau. Els va costar decidir-se a engegar-lo (ni que sabessin per avançat que hi anava jo!) però al final el vaig poder veure funcionant de ben aprop, esquitxant-me com déu mana ;)



L'aigua pujant a tota pressió...


...i tornant a baixar

Jet d'eau


Una església rusa ortodoxa que destaca pel daurat del sostre, sobretot i hi toca el sol:


Un lateral de la catedral de St. Pierre i les vistes des de dalt de la torre nord de la mateixa:





El Grand Théâtre:


I el Mur des Réformateurs al Parc dels Bastions:

Etiquetes de comentaris: ,

9 Comments:

  • Segur que va ser una bona passejadeta i el temps hi va acompanyar pel que es veu.

    By Blogger mai, at 9:29 p. m.  

  • Solet i bona companyia, què més es pot demanar?

    By Blogger manu, at 9:39 p. m.  

  • El chorro ese es de Ginebra? Pero de verdad? Y los cubitos?

    By Anonymous Anònim, at 10:47 p. m.  

  • Tinc l'envejometre a 50000 revolucions. Quina sort noia.

    :)

    By Blogger Saltinbanqui, at 12:35 a. m.  

  • @mai
    Sips, i lo del temps no es trivial per aquestes latituds, no. La vaig encertar amb el dia!

    @manu
    ...mmmm, alguna cosa se m'acudiria, per demanar que no quedi! xDDD

    @acolostico
    Con el fresculi que pega en invierno, los cubitos se pillan directamente del lago ;)

    @saltimbanqui
    Doncs si t'explico que em van dur a fer postres (delicatessen de xocolata) a una pastisseria fashion... :p

    By Blogger Marta, at 10:13 a. m.  

  • el binomi enveja + insana es deuria crear per posts com aquests. i jo, mentre, fent diumenge de pantxing a casa!

    By Blogger òscar, at 11:44 a. m.  

  • Es una ciutat bellíssima. Quina enveja noia. Enveja sana,és clar. L'altre dia llegint les memòries de Carles Sentís vaig descobrir que l'únic pais del mon on es califica l'enveja de sana és Espanya..saludus

    By Blogger Noctas, at 1:27 p. m.  

  • @oscar
    Home, el noble art de fer res en diumenge... una gran opcio de tant en tant!

    @noctas
    Aixo de l'enveja sana em sembla que ve a ser una mica com la intel.ligencia militar... ;)

    By Blogger Marta, at 1:39 p. m.  

  • tnatas que cosas que darte.. tantas cosas que contarte...

    em refereixo a la meva estada a la gran geneve.. ai quins temps.. ai quins records aquestes fotos. Marta.. sniff.
    Nomes ha faltat la foto de la universitat per tenir el complert...

    i el de la residencia clar..

    Ai.. i quina companyia..ser guiat.. sempre hi ha bona companyia a geneve.. sera l'ambient, el sol.. la vie....

    ai.. taatas cosas que darte, tantas cosas que contarte...

    :)

    By Blogger Bororo, at 11:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home