Des d'una capseta...

09 de novembre 2008

Herbstmesse


Avui s'acaba la 538a edició de la Herbstmesse, la fira de tardor, segons diuen la més antiga de Suïssa. Quinze dies amb tot d'atraccions repartides en diferents llocs de la city i perfectament rodejades de paradetes de coses dolces, garrapinyades, crêpes, fruita recoberta de xocolata, bratwursts vàries, raclette i fondue, i un llarg etcètera. En tema teca a la fira ens passen la mà per la cara, us ho ben prometo! La nòria de la Münsterplatz que es veu des del Rin és "la imatge" de la fira.


Today the Herbstmesse (Basel's autumn fair) is over. It was only the 538th edition... Attractions and food stands all over the city, and more stands to buy things at Petersplatz. Part of the messe was just outside work, and i could not help indulge myself to a chocolate covered banana in the evening in my way home. I could not decide what kind of chocolate goes better with it... i need more research! ;)




No, al "tiovivo" aquest no hi vaig pujar... però després de mil anys de no fer-ho vaig tornar a pujar als autos de xoc. Per què amb el temps oblidem lo refotudament divertit què és???



Però no tot eren atraccions, a la Petersplatz hi havia tot de paradetes on s'hi podia comprar si fa no fa de tot. Jo reconec que vaig gastar més en el meu estómac que en res més... garrapinyades vàries, unes galetones d'anís, un trosset de formatge dels alps...




I per acabar, una foto de com es fa el formatge de la raclette a les paradetes de menjar: tac de formatge sota un ferro calent i anar traient formatge. Després el servien amb espècies, una patatona bullida amb la pell, un parell de cebetes confitades i un parell de cogombrets.

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comments:

  • Me'n vaig a sopar bavejant amb el que expliques. M'apassiona el formatge i els dolços i les garrapinyades ... i em sembla boníssima la pell de la patata i tot !!!

    By Blogger mai, at 8:34 p. m.  

  • 538... joer, pues mira que me he perdido ya unas cuantas...

    By Anonymous Anònim, at 8:37 p. m.  

  • 538a edició
    Andevé, si que es conserva bé el tiovivo aquest :p

    By Blogger manu, at 10:34 p. m.  

  • mira que sóc llaminer però a aquesta raclette m'hi tirava de cap. ummmmmmm

    By Blogger òscar, at 10:23 a. m.  

  • però després de mil anys de no fer-ho vaig tornar a pujar als autos de xoc. Per què amb el temps oblidem lo refotudament divertit què és???

    De vici...de vici... I desperta els instints psicòpates atropelladors de qualsevol...

    I per acabar, una foto de com es fa el formatge de la raclette a les paradetes de menjar: tac de formatge sota un ferro calent i anar traient formatge

    Uix...formatge...excs....

    By Blogger Anna, at 11:27 a. m.  

  • Marta, acabo de dinar però m'has fet tornar a tenir gana!!! Si dius que aquesta fira la fan cada any, serà qüestió de fer alguna escapadeta!! El què donaria per aquest formatge!! jejeje

    By Blogger Alba, at 2:20 p. m.  

  • caram, caram, això de la raclette té molt pecat!
    Ahir, al programa Karakia del canal 33 van dedicar el capítol a la comunitat helvètica a Catalunya. Pastis de pruna, galetes de muësli, kartoffensalat... fondue... és clar.
    Mira, vaig pensar en tu.
    Petons.

    By Blogger Delfica, at 7:45 p. m.  

  • Port aventura en mini? mini port aventura..

    la vida meravellosa de la noria...

    l'Orson Welles copiat de Viena?

    el mon es criptic.

    By Blogger Bororo, at 11:42 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home