Des d'una capseta...

29 de gener 2009

London, day 2


El dissabte no plovia, i com que feia mitja vida (literalment...) de la meva anterior visita a Londres, ens vam dedicar a gastar sola de sabata passant a saludar bona part de les estampes típiques i tòpiques: el palau de Buckingham, l'abadia de Westminster, el parlament i el Big Ben, saludar l'almirant Nelson a Trafalgar, Picadilly, Leicester square, el Brittish... una bona caminada, creieu-me!
Al vespre va tocar anar a veure un musical. En aquest cas va ser "Billy Elliot" al Victoria Palace Theatre. I déu n'hi do amb l'accent dels actors!! I, òbviament, s'acaba amb una cerveseta, what else? ;)


Buckingham Palace

El canvi de guàrdia (crec, hi havia una gentada de por!)


Westminster Abbey

Houses of Parliament & Thames

Big Ben & London Eye

Big Ben

Trafalgar Square

National Gallery

Picadilly Circus

Terrasseta al Covent Garden

Royal Opera House

Brittish Museum

Casetes típiques londinenques

Etiquetes de comentaris: ,

11 Comments:

  • Very typical my dear...

    By Anonymous Anònim, at 8:34 p. m.  

  • that's the idea, my darling...

    By Blogger Marta, at 8:43 p. m.  

  • Un dels meus traumes a Londres és haver anat a veure "Cats"...De vegades, quan tinc malsons, encara se m’apareixen gats amb escalfadors 70eros... Definitivament no he nascut pels musicals…

    I al Covent Garden em vaig comprar un bolso fet amb una americana en una paradeta d’un artista tan maco...però tan!...

    (I veig que seguim amb la tònica de que surti “gent” a les fotos...)

    By Blogger Anna, at 9:21 p. m.  

  • @anna

    (I veig que seguim amb la tònica de que surti “gent” a les fotos...)
    But of course! xDDD
    S'han de mantenir les tradicions... ;)

    PS: Ahir vaig acabar el "a feast for crows"

    By Blogger Marta, at 9:28 p. m.  

  • Massa predictable. I per fer un change o una surprise ? (...Santa "patience"...)

    P.D: - Aix....vaig per la meitat!!! Catxis....

    By Blogger Anna, at 9:37 p. m.  

  • Ainx, quina enveja...

    No plou a London? Això deu ser la crisi.

    By Blogger manu, at 9:19 a. m.  

  • Oooh Trafalgar Square. Hi era el 6 Juliol 2005 celebrant LONDON 2012.
    O i taant que camines. Això és aprofitar el dia!!
    I Wembley? Homeeee!

    By Anonymous Anònim, at 2:41 p. m.  

  • @manu
    el dissabte no va ploure, pero mig divendres i diumenge si... que no falti la pluja al UK!

    @cule
    No, al nou wembley no hi vam anar. Pero al 93 si que ens vam arribar a l'antic a fer-nos una foto amb la replica de l'orelluda i una bufanda del barça ;)

    By Blogger Marta, at 2:48 p. m.  

  • M'encanta londres, ais, crec que vaig a mirar un vol per anar a donar un volt.

    :)

    By Blogger Saltinbanqui, at 2:07 a. m.  

  • @saltimbanqui
    si, jo crec que aquest cop trigaré menys de 16 anys en tornar-hi ;)

    By Blogger Marta, at 5:55 p. m.  

  • Apa! no perds el temps, eh!!
    Amb el pas que portes, que si caminates de museu en museu, cap a Londres .... ja cal que hagis anat de rebaixes a comprar-te unes bones sabates si no vols acabar amb els peus plens de bombolles. Res, pura enveja noia!

    By Blogger mai, at 7:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home