Des d'una capseta...

13 de febrer 2009

Deu anys

Avui tot el dia que sento que fa deu anys que es va morir el Carles Sabater. De fet recordo despertar-me aquell matí amb la ràdio i sentir-ho al Suplement, però no recordava quants anys feia. Era un dissabte al matí i el cap de setmana de carnestoltes, potser l'últim que m'he disfressat. Que de què anava? Jejejeje, només puc dir que veient la reacció d'un nen petit puc dir que era convincent ;)
I si fa deu anys d'això, també en fa deu d'una altra efemèride: demà fa deu anys del meu primer Barça-Madrid, un 3-0 on es va aplaudir tant o més una vermella directa al Roberto Carlos que els gols... Si n'han passat de coses des de llavors! M'arriben a dir aquell dia que avui seria on sóc passant per on he passat i li dic al missatger que deixi la beguda... ;)

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

  • Hay disfraces que no lo son tanto...

    Y hombre, si que hace tiempo si, pero que ya había probabilidades también...

    By Anonymous Anònim, at 10:06 p. m.  

  • Sí, 10 anys. Cert, era per Carnestoltes a Vilafranca.
    En 10 anys canvien moltes coses. Estavem dins el centenari del Barça. AQUEST ANY CENT. Crec que la gran majoria haguéssim pres al missatger per alcohòlic. Per sort, no existeix ni sabem què passarà.
    Bé, aquest anuy Sí!! No? Això sí, no??

    By Anonymous Anònim, at 12:08 a. m.  

  • crec que tots, deu anys enrera, ens fariem creus de l'ara que tenim. :)

    sempre ens quedarà la música!

    By Blogger òscar, at 9:55 a. m.  

  • Això vol dir que déu fer uns 14 o 15 anys que fugia a corre-cuita amb uns amics d’una pedregada que va suspendre un dels seus concerts… (si…tothom té un passat musical…)

    i n'han passat de coses des de llavors!

    Sense comentaris...

    By Blogger Anna, at 1:19 p. m.  

  • Jo sempre recordaré el 5-0 al Madriz el dia del meu aniversari. Què bé m'ho vaig passar al camp :)

    By Anonymous Anònim, at 2:25 p. m.  

  • A mi fa deu anys si m'haguessin dit tot el que m'ha passat tampoc m'ho hagués cregut.

    By Blogger mai, at 4:23 p. m.  

  • Jo avui de fa 10 anys estaba fent el dni amb el meu pare. Em recordo d'aquell dia.

    :)

    By Blogger Saltinbanqui, at 7:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home