Des d'una capseta...

02 de febrer 2009

La patufa

Ara que en Messi ha fet el gol 5000 del Barça, m'he recordat del primer que va fer, ja fa dies, al Camp Nou. Em sembla que va ser contra l'Albacete, però això ja no ho sé segur. Va entrar quan quedaven deu minuts o un quart, va marcar un gol i li van anul.lar (per fora de joc que crec que no era). Que si? Doncs ale, que te'l torno a clavar igualet, a veure si me l'anul.les un altre cop... En aquell moment, un senyor molt gran que a vegades venia al meu costat es gira i em pregunta: "Qui ha sigut, la patufa??". Sembla que des d'aquell dia la patufa s'ha fet una mica gran... ;)


PS: Per cert, què passa si la candelera ni plora ni riu, sinó que somriu i es lleva amb dos dits de neu??

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comments:

  • Invierno largo...

    Y ha pensado seriamente que contar anécdotas de los inicios de jugadores con cierta edad así tal cual, es de tener ya cierta edad...

    La abuela cebolleta del barça...

    Ya veo el título de su nuevo blog...

    By Anonymous Anònim, at 10:53 p. m.  

  • Si, si... enveja de no haver-hi sigut...

    By Blogger Marta, at 11:19 p. m.  

  • Diuen que tant si plora com si riu el fred és viu i pel que expliques ben viu.

    By Blogger mai, at 2:45 a. m.  

  • Agüela? Ya será menos... :)

    By Blogger manu, at 9:28 a. m.  

  • @mai
    si mes no aqui dalt, viu com les cuques a l'estiu... brrrr...

    @manu
    Jejejeje, segons a qui li preguntis, of curse. La meva sister et diria que si... xDDD

    By Blogger Marta, at 9:32 a. m.  

  • Messi? Messi?....aquest sortia a OT? :-P

    (si algú em torna a preguntar alguna cosa sobre el gol 1, el 1.000, el 2.000, el 3.000 o el 4.000 a la lliga aviso: cridaré! Pesadets amb el tema...)

    By Blogger Anna, at 2:21 p. m.  

  • Si plora el fred és fora. Però per aquí ha fet de tot. O sigui que farà fred i calor. Resultat: Tots costipats.
    Messi va fer el primer gol del Barça a La masia. je je.

    By Anonymous Anònim, at 10:47 p. m.  

  • @anna
    doncs el 4999 va ser el mateix dia que el 5000... :p xDDD

    @culé
    jo parlo del primer "al Camp Nou" en partit oficial, no del primer a sueques, ehem... ;)

    By Blogger Marta, at 11:12 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home