Des d'una capseta...

22 de novembre 2006

No si ja ho dic jo que són raros... (menjar de la paret)


Una cosa típica d’aquest país és, per no perdre temps per a menjar i menys encara fent cues a qualsevol lloc, agafar el menjar d’una paret. Si les fricandel, kroket, etc. ja són de per si poc apetitoses... quan poden portar déu sap quan tancades en una paret, la cosa ha de ser per tirar coets... Algú s'hi atreveix??? Em sembla que hauria de tenir molta gana... :$

Something typical in this country (in other not to waste time by queuing to get food...) is to get one of the typical delicatessen (fricandel, kroket,...) from the wall. Lekker lekker??? Well, that’s not exactly the word that crosses one’s mind... :$ ;)

3 Comments:

  • Esto lo he visto yo también, y no recuerdo en que peli americana de los 70 80 salía, uno bastante impresionante, pero ahora no recuerdo...

    Pero vamos, las perversiones del fast food...

    By Anonymous Anònim, at 8:30 a. m.  

  • Jo tambe ho veig....si no me atrevit a provar-ho...bufff...totalment d'acord amb la Marta, com sempre. Penseu que els holandesos tenen altres coses al cap:
    1) com drenar un pais
    2) Tulpians
    3) com fer les pastanagues taronges...

    Informo que aquest cap de setmana el Sinter Klaas es a Delft...tothom esta molt emocionat.

    Mire (des de Delft)

    By Anonymous Anònim, at 10:23 a. m.  

  • Tema drenar el país, jo m'imagino la situació en algun moment de la història "a veure, no hi cabem, necessitem més país... a un costat tenim els alemanys i a l'altre el mar... cap on tirem???" ;)

    By Blogger Marta, at 9:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home