Des d'una capseta...

05 de juliol 2007

Basel als peus



L'altre dia vaig anar a fer una cervesa al Bar Rouge. Si, ja sé que el nom pot donar a mal pensar, però no... és la mar d'inofensiu... o no ;)

El bar en qüestió està al pis de dalt (31) de l'edifici més alt del país (si, el que està cap per avall a la foto). I per als que em coneixeu i sabeu el que m'agraden les alçades a mi, ja sabeu que pujar-hi ja em va costar... però al final em vaig acostar a la finestra i tot. Ho sento, no duia la càmara per a retratar les vistes. La propera vegada! ;)



A couple of days ago i went to Bar Rouge for a beer. What's special about this bar (besides the colour of the decoration...)? Well, it's located on the upper floor (only 31st...) of the tallest building in this country... (yep, the one that's upside-down in the photo). And those who know about my "liking" of heights, do know how easy it was for me to go up there... but i finally even got close to the window to enjoy the view better. I have to apologize, i didn't have my camera with me to capture the views... next time! ;)

3 Comments:

  • Has ido a tomarte una cerveza en un edificio alto, coño, que cualquiera diría que vienes de un pueblo...a no espera, si es que vienes de un pueblo...esto, no he dicho nada...bonita foto, aunque para hacerse idea de la altura...

    Yo la he visto saltar al abismo, y no fue tan grave...

    By Anonymous Anònim, at 10:28 p. m.  

  • Jo tinc el mateix problema. Però el que em costa és baixar, no pujar.

    By Anonymous Anònim, at 9:20 a. m.  

  • cualquiera diría que vienes de un pueblo...
    y a mucha honra!! ;)
    (de pueblo de costa, ya querrian muchos...)

    @manu
    Tant per pujar com per baixar, amb companyia a l'ascensor...

    By Blogger Marta, at 4:52 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home