Des d'una capseta...

07 de gener 2008

sant tornem-hi...



Sant tornem-hi, que no ha estat res. Deu ser el sant que fa més mandra de tot el calendari...

Doncs ja torno a ser a Basel després de dues setmanetes a casa. Dues setmanes que han donat per veure la family, amics (no tothom que m'hauria agradat, sorry!), dos barça-madrid (si més no no sóc gafe del tot...), el cotxe nou de trinca de la meva sister, el mar enrabiat, agafar un virus de panxa amb l'any nou i vendre uns quants rellotges (la gent entra "quin és el nou xx que surt a la tele? vull aquell"... temptada he estat de dir el que no era algun cop i segur que no ho haurien notat!). Ja us aniré explicant més cosetes d'aquests dies, de moment us deixo amb la foto d'on es va coure el meu sopar de cap d'any: un entrecot a la brasa (el que m'havia de menjar la mateixa diada un any abans, ehem...) i dues torrades de pa de pagès amb all i tomàquet... I quina mandra que fa posar el despertador per tornar a la feina demà!



Back to Basel after two weeks at home... it makes you feel soooo lazy! Anyone willing to go to work instead of me tomorrow morning??? No? Well, i had to try... :p So, it's been two weeks where i've been with my family and some friends (not as many as i wanted, like always), i've seen two barça-madrid life, my sister got a new car and we all got a stomach virus with the new year. More things about my holidays in the coming days, today just the place where my new year's eve dinner was cooked.

3 Comments:

  • Hola guapa! Espero que la tornada a la feina no sigui molt dura! Jo ara estic a Anglaterra, començo la meva primera estada predoctoral a l'estranger! jejejeje, no saps pas com em fa pensar amb tu! Espero que la teva entrada d'any hagi sigut molt bona! Petons

    By Blogger Alba, at 12:28 a. m.  

  • Y que la salud acompañe, ale, ahora al tajo de nuevo...sic...

    By Anonymous Anònim, at 8:23 a. m.  

  • I quina mandra que fa posar el despertador per tornar a la feina demà!
    Porca misèria... El que hem de fer pels diners.

    By Anonymous Anònim, at 4:02 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home