Des d'una capseta...

26 d’octubre 2008

Pantheon Basel


L'altre dia ens van portar d'excursió al Pantheon Basel, una mena de garatge/museu de cotxes antics. Els cotxes, de tots estils i èpoques, estan exposats en una rampa espiral que s'enfila per l'edifici.

Last week i was taken to Pantheon Basel, a museum for oldtimers placed in a long spiral ramp. Here some of the examples:





De totes maneres, les peces que més em van cridar l'atenció no van ser precisament qualsevol dels clàssics que hom espera veure en un d'aquests museus. Atenció al BMW d'aquí sota, avantpassat de l'Smart, pensat per ciutats amb problemes d'aparcament... detalls dignes de menció, l'accessori interior per a les flors i el maleter, fent honor al seu nom ;)

To me, the most shocking pieces in the exhibition where the following: the ancestor of Smart, a bike with lamps and an ancestors of my grandma's old motorbike ;)



O aquest tricicle per a dies de boira, on pots anar ben assegut i il·luminar per on vas amb llums de carbur...


I per acabar, l'avantpassat de la mobilette que tenia la meva àvia (si senyors, tinc una iaia de 78 anys que encara va en moto!). Atenció al disseny de la botzina...



Etiquetes de comentaris: ,

6 Comments:

  • Pero cualos son los que salen en las afotos?

    viejos autos...

    By Anonymous Anònim, at 1:57 p. m.  

  • Ja té mèrit la teva iaia en moto, sí.

    By Blogger manu, at 2:41 p. m.  

  • Jo em quedo amb qualsevol dels dos negres que he vist . Què xulos!!Com brillen !! Jo també tinc un cotxe negre però no s'assembla gaire a aquests .

    By Blogger mai, at 4:56 p. m.  

  • Ei, l'utilitari BMW és semblant al que sortia a la serie de l'Steve Urkel. Tot torna!
    Tot sigui per poder aparcar i gastar poc!!

    Culé

    By Anonymous Anònim, at 9:22 p. m.  

  • em quedo amb el petitó. poca benzina, poc espai per aparcar; menys és més!

    By Blogger òscar, at 7:25 a. m.  

  • ai, aquells cotxes tan senyors!! ara tots semblen feres enfadades. Una mica de vintage a la carretera potser no ens aniria malament.

    By Blogger Delfica, at 4:07 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home