Des d'una capseta...

20 d’octubre 2008

curiositats pre-partit


Seguint amb el tema del partit de dimecres (i a manca de res més interessant que dir), un parell de curiositats que he vist aquests dies passejant per la city. A dalt el póster que anuncia el partit (que esperem que resolguin aviat i no sigui massa lluita...) i a baix una samarreta, edició limitada "barcelona" amb els colors blaugrana que es pot trobar només aquests dies en una botiga (Erfolg) que fan samarretes i t'hi pots posar tu el missatge que vulguis.

Staying with the pre-match atmosphere, a couple of things i've seen this weekend in the city: above, the poster of the match (personally i hope it's not a big fight, but quite some goals...) and below a t-shirt, limited edition "barcelona", in the right colours, that can be found just these days at Erfolg.


Etiquetes de comentaris: , , ,

12 Comments:

  • comprese algo de recuerdo, no haga la catalana...

    memorabilia... los objetos que costruyen los recuerdos.... y los nietos disfrutan :P

    By Anonymous Anònim, at 11:28 p. m.  

  • Exacte, esprem que la lluita duri poca estona. El dijous afònica a la feina de tant animar!! Compra't la samarreta no fos cas que es pensin que ets del Basel...Ja que no tens cap símbol! Es queeee...

    By Anonymous Anònim, at 11:51 p. m.  

  • A por ellos, oé!

    By Blogger manu, at 9:41 a. m.  

  • I jo que tinc intenció d'anar al cine demà dimecres....

    By Blogger Anna, at 10:43 a. m.  

  • @acolostico
    y hasta que no tenga nietos, ocupan espacio y cogen polvo... Si ya sabe que yo ni bufanda del barça siquiera tengo!
    Eso si, fotitos pal blog caen ;)

    @cule
    ara mateix la meva major preocupacio es la meteorologia... i les previsions no son gaire optimistes, ains...

    @manu
    con todo el carinyo para los suizos... pero hay que ganarlos bien si o si

    @anna
    A veure que? Jo dissabte vaig anar a veure "burn after reading"
    Per cert, que tal l'Ani?

    By Blogger Marta, at 10:47 a. m.  

  • A veure que? Jo dissabte vaig anar a veure "burn after reading"
    Vista el divendres....
    Potser aniré a veure "no me pidas que te bese pq te besaré" de l'Espinosa. L'obra de teatre em va agradar molt..

    Per cert, que tal l'Ani?

    Aix...No tinc paraules...Brutal, brutal, brutal....Les estic buscant per fer un post....
    (próximamente en sus pantallas)

    By Blogger Anna, at 10:51 a. m.  

  • Jejejej, un compi que estava a la fila 2 m'ha comentat el mateix del concert ;)

    By Blogger Marta, at 10:54 a. m.  

  • Torno a la teva capseta...

    Si coneixes a un tal Sergi de Novartis que treballa a Basel... ara fa poc l'han tret a RAC1.
    Programa de les 20 a les 21 hores.

    Potser l'hi pots posar cara i ulls, també es soci del Barça.

    Que no et calgui massa el paraigües demà.

    Salutacions.

    By Anonymous Anònim, at 9:19 p. m.  

  • @JAume
    Ho he sentit i no, no el conec. Conec uns quants catalans per aquí però no aquest. Però gràcies per avisar!

    Demà... espero que els seients estiguin coberts, perquè el paraigua i l'abric sembla garantit que caldran

    By Blogger Marta, at 9:31 p. m.  

  • Doncs jo em compraria la samarreta aquesta i el missatge (gens provocatiu, of course) seria 'vosaltres teniu els rellotges de cucu, nosaltres el futbol'. Per cert, ja es veu que no crec en els tòpics.

    By Blogger Jordi, at 12:09 a. m.  

  • Ale, ale amb el xivarri que fan els veïns a dormir ben eufòrica !!

    By Blogger mai, at 10:37 p. m.  

  • 0-5!!!!!!!!

    By Blogger manu, at 11:28 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home