Des d'una capseta...

05 de novembre 2008

Una de panellets!



Aquest matí he anat a correus a recollir un paquet i dins hi havia el que veieu a la foto, un bon grapat de panellets! Potser no és el dia que toca menjar-se'ls, però ja us garanteixo que estan bonííííiíííssims! No hi ha res com gaudir de les tradicions locals a l'exili ;) Ah, i un milió de gràcies a unes que jo em sé pel paquetet :p

Panellets: a traditional sweet (made mainly of sweet potato, almonds and sugar) eaten in Catalonia for the 1st of November. This year i was not there to eat them at home... so they came to me. Deliiiiiiiiiiiiiicious, like always! :)

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comments:

  • No se pasan de fecha hasta que pasan por el estomago...

    que cosas más ricas...

    By Anonymous Anònim, at 9:01 p. m.  

  • Uummmm. Jo m'acabo de mejar un parell...

    By Blogger manu, at 9:57 p. m.  

  • I la ilu que fa rebre per correu una cosa que no siguin factures....

    Quina bona pinta!

    By Blogger Anna, at 10:21 a. m.  

  • no m'agraden ni gota els panellets però, si jo estigués fóra de casa, un regal així m'emocionaria.

    By Blogger òscar, at 12:44 p. m.  

  • Ei, que b la teva mama. Quin tros de punt i quina alegria més gran.

    By Blogger Delfica, at 4:45 p. m.  

  • Hi ha tradicions que s'han de seguir. Quina il·lusió que m'enviessin panellets per correu!!
    Apa!! Ara que ja els hem vist, que vagi de gust !!

    By Blogger mai, at 7:47 p. m.  

  • EEEp no tots de coop, eh?

    By Anonymous Anònim, at 6:38 p. m.  

  • Ho sabia.. ho sabia.. estava clar que ahvies de fer panellets... si es que... son tan amcos.. jo sabia fer-ne..

    com.. un moment.. que no els vas fer? que esl vas rebre.. pero quina enganyifa.. aixo no es fer pais... je jej ej

    By Blogger Bororo, at 11:42 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home