Des d'una capseta...

09 de març 2013

Barça 2 - Depor 0


Un onze atípic, la porteria a zero, bona temperatura per l'època, millors sensacions que els darrers partits, el cap a dimarts, un parell d'errors de cara a barraca d'aquells que et fan exclamar "però si aquesta potser la marco jo i tot!", un gol de l'Alexis (potser pensava "després de les que han fallat el Cesc i el Villa, si fallo jo em pengen de la bandera, saps què?, millor no m'arrisco..."), una altra jornada amb el Messi marcant (i van... 17) tot i jugar mitja hora i prou, una afició que ha demostrat que no calen extres per animar i una pancarta vergonyosa ("cementiri blaugrana, gràcies a tots") permesa i mantinguda mentre les crítiques amb la junta eren tretes.


Homenatge als autors del Cant del Barça abans del partit. Josep Mª Espinàs, l'únic viu encara. Els anys se li noten a la veu. Feia, fins i tot, una mica d'angunia com li tremolava.

La pancarta vergonyosa que s'ha permès a la zona dels "nanos molt macos" que feien "vaga d'animació". No se'ls ha trobat a faltar. La lliçó de la grada: no cal animació forçada. La pancarta, professional i molt gran, permesa i mantinguda fins al final del partit. Insultant i ofensiva per l'afició. Però es veu que això no importa. A l'esquerra es veu una cartolina amb una caricatura del Sandro com a Pinotxo. Aquesta han corregut a retirar-la. Ho reconec, era ofensiva pel pobre Pinotxo...


Una banqueta de luxe, pensant en dimarts.

Ha sortit mitja horeta, just per augmentar la meva col·lecció ;)

Etiquetes de comentaris: , ,

5 Comments:

  • Sí, més bones sensacions que en els darrers partits, cert. A veure el dimarts.
    Per cert, Josep Maria Espinàs...86 anys fets abans d'ahir.

    By Anonymous Culé, at 12:03 a. m.  

  • Temperatura agradable que ya venía puesta de casa. Follón social se ha buscado la junta ella sola. Y el martes, ay el martes...

    By Anonymous acolostico, at 9:58 a. m.  

  • Dona...és que pobre Pinotxo.

    Vergonyós... de debò que no entenc com els socis no es planten.

    Què tal les cues extra pels controls de seguretat extra per evitar que entrin seguidors que no són "nanos molt macos"?

    By Blogger Anna, at 5:04 p. m.  

  • @culé
    Veig que no sóc l'única que va mirar la wikipedia :p

    @acolostico
    Dimarts patirem. La pregunta és, quanta estona?

    @anna
    Vergonyós és poc...
    Jo no vaig trobar cues. Vaig anar amb temps de sobres i no entro per la zona problemàtica. Quan jo vaig entrar dos segurates en comptes d'un i van mirar el bolso i prou.

    By Blogger Marta, at 11:48 p. m.  

  • em sembl aque haig de dir el mateix que acolostico..

    Ai dimarts diamrts.. demà.. recoi demà.. mare meva!!!

    By Blogger Bororo, at 12:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home