Des d'una capseta...

16 de desembre 2006

Contes de gel

Per celebrar l'hivern (tot i que si ho comparo amb l'any passat, encara no ha arribat gaire...) en aquesta city han posat diferents coses, amb el lema "De coolste stad van Nederland". Com ara una rampa petitona amb neu artificial per on les criatures es poden tirar (es que si no ho posen, no hi ha prou pendent enlloc, jejeje!) o un arbre de nadal enorme patrocitat per la Philips (òbviament...) decorat amb bombetes que canvien de color o una pista de patinatge sobre gel a la plaça del Markt. També hi ha una exposició de figures de gel, inspirades en contes infantils. Jo no havia vist mai una exposició d'aquestes. Aquí sota us en deixo alguns exemples. Aprecieu-ho, que la mà de la càmera va sortir glaçada d'allí!! ;)

To celebrate winter, there is a number of things happening in the city centre: a huge christmas tree, an iceskating ring at the markt, and an exhibition (inspired in tales for children) of statues made of ice. Here you can see a few examples of what you can see there. I promise that the hand holding the cam was half frozen when i got out of there! ;)



Un mussol "cuenta-cuentos" a l'entrada. Al seu costat n'hi havia un altre amb un cartellet que deia "Er was eens..." (Hi havia una vegada...). No vaig reconèixer tots els contes, ja ho veureu. O sigui que si en coneixeu algun dels que no conec, poseu-ho als comments!

La caputxeta vermella i el llop ferotge (un de fàcil per començar...)

El Hansel (de Hansel i Gretel) a l'olla de la bruixa, que vigila perquè li quedi al dente ;)

Una granota amb corona... no li vaig fer cap petó per comprovar si es tornava príncep...

Un ram de roses a la decoració

Un voltor o ocellot per l'estil que vigilava un petit cementiri gelat

I un monstre que em va fer pensar en "Buffy Cazavampiros"... però em sembla que això encara no compta com a conte infantil! :p

Una bonica aranya. Això no sé de quin conte deu ser, però hi havia un munt d'aranyes i aranyetes, i una tenia terroritzat un paio amb pinta de bruixot.

Aquest tampoc sé de quin compte és. Una bruixa intentant atrapar un paio que intentava enfilar-se dalt de la torre on, of course, l'esperava una princesa ;)

La Blancaneus i alguns dels set nans. Crec que hi eren tots set, i el príncep a punt de fer-li el petó també.

Aquest personatge, vaig sentir un pare que li deia a la seva criatura que era "la princesa de l'ou". La veritat, jo npi...

I, per acabar, una de fàcil, la bella dorment del bosc. I aquesta seguirà dormint temps, perquè no tenia cap príncep a prop...

Ah, sortint, em vaig trobar aquest bitxo al markt. Si us dic el que tocava no em creureu... però no us podeu imaginar com sona "The final countdown" dels Europe amb l'orgue aquest... impressionant!! ;)

7 Comments:

  • Doncs és espectacular!!
    Així ens hem quedat els del Barça avui....ejemm..glaçats! El conte del mundialet ha acabat malament.
    Potser si hi tornes hi trobes al Ronnie congelat.

    By Anonymous Anònim, at 6:53 p. m.  

  • jo crec que tu tambe et deus haver tirat per la rampa.
    Despres de fer les fotos obviament

    By Anonymous Anònim, at 8:38 p. m.  

  • @al primer anònim
    No sé si era per l'horari, això de llevar-se al matí i posar el puyal, "no es lo mismo"...
    ...un títol és un títol i el q vulguis, però la veritat és q a mi dóna'm la lliga i la champions...

    @a la segona anònima
    ...i al barça no és a l'únic a qui li han marcat un gol avui, jejeje :$ ;)

    By Blogger Marta, at 10:49 p. m.  

  • Mal el barça, por mucho que digais que es un titulo menor...es de los que dan prestigio y nunca se ganan...

    Las fotos pues un poco raras...pero ya lo tienen por alli la gente...

    Ahora te veo dentro de la expo como una japo cualquiera...tantas fotos...

    By Anonymous Anònim, at 10:37 a. m.  

  • @my anonymous
    ...y eso que no las he puesto todas! ;)

    By Blogger Marta, at 11:00 a. m.  

  • A Delft cap novetat destacable. Tambe han posat una rampa pels nens, una pista de patinatge a la plaça del Markt i un arbre gegant (obviament NO patrocinat per la phillips).

    Marta tu saps perque tiren tants petards els tulipalanders...em tenen fregida..."no m'agraden els petards"...grrrrr

    Barça malament!

    By Anonymous Anònim, at 11:47 a. m.  

  • @mire
    sorry, npi... tot i que em sona que algú em va comentar que en tiraven molts per any nou. I crec que qui m'ho va dir parlava de tulipalàndia...

    @kike
    fet! jeje
    A mi cada nit em fa més mandra l'amic basté... i per a la transmi, ja saps que les meves preferències no són precisament el basté. Malgrat tot el que s'equivoca i s'enrotlla i blablabla el puyal, per a mi segueix sent el millor. Que no sé si diu molt d'ell o molt poc de la resta...

    By Blogger Marta, at 8:52 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home